Nákupná taška

Celková cena : --


NÁKUPNÝ KOŠÍK
  MENU

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY


Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) internetového obchodu www.jungleway.sk, ktorý prevádzkuje spoločnosť Jungle Way s.r.o. (IČO: 08147957, DIČ: CZ08147957) so sídlom Příčná 1892/4, Praha 1 - Nové Mesto, 110 00, Česká republika a prevádzkarňou na adrese Skřivánčí 570/21, Praha, 182 00, Česká republika (ďalej len „predávajúci“), sú vydané podľa § 1751 a nasl. zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník (ďalej len „občiansky zákonník“).

Účinnosť od: 2.11.2025

I. Základné ustanovenia

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky“) upravujú vzájomné práva a povinnosti Predávajúceho a kupujúceho (ďalej len „Kupujúci“) pri predaji tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.jungleway.sk.
  2. Kupujúcim je a) fyzická osoba, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť (spotrebiteľ), alebo b) osoba konajúca v rámci svojej podnikateľskej činnosti.
  3. Ustanovenia týchto Obchodných podmienok sú nedielnou súčasťou kúpnej zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Odchylné ujednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred touto zmluvou.
  4. Kupná zmluva a tieto Obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku.

II. Informácie o tovare a cenách

  1. Informácie o tovare, vrátane cien a jeho hlavných vlastností, sú uvedené priamo pri každom tovare v katalógu Obchodu. Ceny sú uvedené vrátane DPH a všetkých súvisiacich poplatkov, pokiaľ nie je uvedené inak.
  2. Predstavované produkty v katalógu majú informatívny charakter a Predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom každého takto prezentovaného tovaru.
  3. V Obchode sú transparentne uvedené náklady spojené s balením a dodaním tovaru. Tieto náklady platia pre územie Slovenskej republiky, pokiaľ nie je uvedené inak.
  4. Ak sú poskytované zľavy z ceny tovaru, nemusia byť kombinovateľné, pokiaľ s tým Predávajúci s Kupujúcim výslovne neuzhodli inak.

III. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

  1. Kupujúci znáša náklady spojené s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie pri uzatváraní zmluvy (napr. pripojenie na internet, telefón) sám, pokiaľ sa tieto náklady neodlišujú od základnej sadzby.
  2. Objednávku je možné vykonať prostredníctvom registrovaného zákazníckeho účtu alebo bez registrácie vyplnením objednávkového formulára.
  3. Pri zadávaní objednávky si Kupujúci vyberie tovar, množstvo, spôsob platby a spôsob doručenia.
  4. Pred odoslaním objednávky má Kupujúci možnosť skontrolovať a upraviť údaje. Objednávku odošle kliknutím na tlačidlo „Potvrdiť objednávku“. Údaje uvedené v objednávke považuje Predávajúci za správne. Podmienkou je vyplnenie všetkých povinných údajov a potvrdenie, že sa Kupujúci oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami.
  5. Ihneď po prijatí objednávky Predávajúci zašle Kupujúcemu potvrdenie o jej prijatí na e-mailovú adresu zadanú v objednávke. Týmto sa považuje zmluva za uzavretú.
  6. Ak Predávajúci nemôže splniť požiadavky objednávky (napr. tovar nie je dostupný), pošle Kupujúcemu novú ponuku (zmienenú ponuku) – ak ju Kupujúci potvrdí, uzatvorí sa zmluva na základe tejto ponuky.
  7. Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez sankcií až do momentu, kedy Predávajúci odošle tovar. Zrušenie oznámi prostredníctvom e-mailu alebo telefónu.
  8. V prípade očitelně technickej chyby v cene tovaru alebo v procese objednávania Predávajúci nie je povinný dodať tovar za chybnú cenu. O takúto chybu Kupujúceho informuje a predloží novú ponuku.

IV. Zákaznícky účet

  1. Kupujúci sa môže registrovať a vytvoriť si zákaznícky účet, v ktorom môže spravovať objednávky. Objednávky sú ale možné aj bez registrácie.
  2. Pri registrácii alebo objednávaní je Kupujúci povinný uviesť pravdivé a aktuálne údaje. V prípade ich zmeny je povinný ich aktualizovať.
  3. Prístup k účtu je chránený používateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať dôvernosť tohto prístupu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za zneužitie účtu tretími osobami.
  4. Kupujúci nesmie zabezpečiť prístup k účtu tretím osobám.
  5. Predávajúci môže účet zrušiť najmä pri jeho dlhodobom nevyužívaní alebo pri porušení povinností Kupujúcim.
  6. Kupujúci berie na vedomie, že účet nemusí byť dostupný nepřetržite (údržba systému, externé zásahy apod.).

V. Platobné podmienky a dodanie tovaru

  1. Kupujúci môže zaplatiť cenu tovaru a náklady spojené s dodaním nasledujúcimi spôsobmi (upravte podľa konkrétnych možností):
    • bezhotovostným prevodom na účet Predávajúceho,
    • platbou prostredníctvom platobnej brány
    • dobierkou (hotovosť/prípadne karta pri doručení) podľa dohody s Predávajúcim.
  1. Spolu s kúpou ceny je Kupujúci povinný zaplatiť náklady za balenie a dodanie tovaru, ak sú tieto náklady dohodnuté.
  2. Pri platbe na dobierku je Kupujúci povinný prevziať zásielku, ktorú možno zrušiť pred expedíciou. Cenu zaplatí pri prevzatí. V prípade bezhotovostnej platby je cena splatná v termíne uvedenom v objednávke.
  3. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje Kupujúci podľa pokynov poskytovateľa.
  4. Bezhotovostná platba je považovaná za splnenú okamžikom pripísania platby na účet Predávajúceho.
  5. Predávajúci nepožaduje žiadnu zálohu či predplatenie okrem dohodnutého spôsobu úhrady.
  6. Predávajúci vystaví Kupujúcemu daňový doklad v súlade s príslušnými právnymi predpismi (napr. zákon o DPH).
  7. Tovar bude dodaný Kupujúcemu na adresu určenú v objednávke.
  8. Spôsob doručenia si Kupujúci zvolí pri objednávke.
  9. Náklady na dodanie sú uvedené v objednávke a potvrdení objednávky. Ak je doručenie upravené zvláštnou požiadavkou Kupujúceho, náklady s tým spojené nesie Kupujúci.
  10. Kupujúci je povinný prevziať tovar pri dodaní. Ak je potrebné opakované doručenie alebo iný spôsob doručenia z dôvodu Kupujúceho, náklady na to nesie Kupujúci. V prípade objednávky na dobierku, ktorej Kupujúci neprevezme, je povinný uhradiť Predávajúcemu náklady (napr. poštovné + dobierka).
  11. Pri prevzatí tovaru od dopravcu je Kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu a v prípade viditeľného narušenia zásielky má právo ju od dopravcu neprevziať.
  12. Prevzatím tovaru prechádza na Kupujúceho vlastnícke právo k tovaru. Odpovednosť za škodu či stratu prechádza na Kupujúceho pri prevzatí alebo vtedy, keď mal tovar prevziať, ale tak neučinil.

VI. Odstúpenie od zmluvy (spotrebiteľské právo)

  1. Ak Kupujúci je spotrebiteľom, má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Odstúpenie musí byť oznámené Predávajúcemu písomne alebo e-mailom na [email protected]. Kupujúci môže využiť vzorový formulár, ktorý je prílohou týchto podmienok.
  2. V prípade odstúpenia sa zmluva od počiatku ruší. Tovar musí byť vrátený Predávajúcemu do 14 dní od odstúpenia. Náklady na vrátenie nesie Kupujúci, pokiaľ Predávajúci neuviedol že ich prevezme.
  3. Predávajúci vráti prijaté platby (vrátane nákladov na doručenie) do 14 dní od odstúpenia, a to rovnakým spôsobom, akým boli prijaté, pokiaľ sa zmluvne dohodne inak a nevzniknú Kupujúcemu ďalšie náklady. Nie je však povinný vrátiť platby skôr, než mu Kupujúci vráti tovar alebo preukáže jeho odoslanie.
  4. Kupujúci má nárok na vrátenie nákladov na dodanie (poštovné) pri pôvodnej objednávke, a to v rozsahu najnižšej ponúkanej varianty doručenia, pokiaľ ide o spotrebiteľa.
  5. Kupujúci berie na vedomie, že podľa § 182 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (v platnom znení) a príslušných ustanovení zákona o ochrane spotrebiteľa nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch stanovených v zákone – napr. tovar, ktorý bol upravený podľa želania Kupujúceho, tovar hygienicky nevratný, atď.
  6. Ak je vrátený tovar poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne použitý, má Predávajúci právo požadovať náhradu škody a môže ju započítať proti nároku Kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
  7. Ak bol spolu s tovarom poskytnutý dar, tento dar podlieha darovacej zmluve s rozväzovacou podmienkou – v prípade odstúpenia Kupujúceho musí Kupujúci dar poskytnúť späť.
  8. Predávajúci má právo od zmluvy odstúpiť kedykoľvek do prevzatia tovaru, pričom o tom informuje Kupujúceho e-mailom a vráti mu prijaté platby bez zbytočného odkladu.

VII. Práva z vadného plnenia

  1. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady a spĺňa zmluvou dohodnuté vlastnosti, je vhodný na účel, ktorý Predávajúci uviedol, a zodpovedá predpismi platnými na území Slovenskej republiky.
  2. Ak sa vada prejaví do 6 mesiacov od prevzatia tovaru, považuje sa za existujúcu už pri prevzatí (ak nie je dokázané inak). Kupujúci môže uplatniť právo z vadného plnenia do 24 mesiacov od prevzatia (pre spotrebné tovary), pokiaľ nejde o výnimky stanovené zákonom.
  3. Pri vade môže Kupujúci požadovať – výmenu tovaru, bezplatnú opravu, primeranú zľavu alebo odstúpenie od zmluvy, podľa povahy vady.
  4. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy, ak ide o podstatnú vadu, opakovaný výskyt vady po oprave alebo väčší počet vadností.
  5. Predávajúci je povinný reklamáciu prijať v ktorejkoľvek prevádzke, alebo iným dohodnutým spôsobom, a vystaviť Kupujúcemu písomné potvrdenie o uplatnení reklamácie.
  6. Predávajúci rozhodne o reklamácii bezodkladne, alebo ak ide o zložitejší prípad, najneskôr do 30 dní od uplatnenia. Ak túto lehotu nedodrží, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy.
  7. Predávajúci informuje Kupujúceho o výsledku reklamácie písomne.
  8. Právo z vadného plnenia nevzniká, ak Kupujúci vedel o vade už pri prevzatí, alebo vadu sám spôsobil.
  9. V prípade oprávnenej reklamácie je Kupujúci oprávnený požadovať náhradu účelne vynaložených nákladov spojených s uplatnením reklamácie.
  10. Práva a povinnosti z vadného plnenia sa riadia príslušnými ustanoveniami slovenského Občianskeho zákonníka, zákona o ochrane spotrebiteľa a ďalšími právnymi predpismi.
  11. Ďalšie práva a povinnosti upravuje reklamačný poriadok Predávajúceho.

VIII. Doručovanie

  1. Zmluvné strany môžu komunikovať písomne aj elektronicky na [email protected].
  2. Kupujúci doručuje Predávajúcemu písomnosti na e-mailovú adresu uvedenú v Obchode. Predávajúci doručuje Kupujúcemu na e-mail uvedený v jeho objednávke alebo zákazníckom účte.

IX. Mimosúdne riešenie sporov

  1. Dozor nad ochranou spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (SOI).
  2. Spotrebiteľ má možnosť využiť európsku platformu na riešenie sporov on-line (online ODR) na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr .
  3. V prípade alternatívneho riešenia sporov je Kupujúcemu k dispozícii kontaktné miesto Európske spotrebiteľské centrum – Slovensko.

X. Záverečné ustanovenia

  1. Vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia právom Slovenskej republiky. Ak má zmluva medzinárodný prvok, strany si vyberajú právny poriadok SR, pokiaľ tým nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z kogentnej legislatívy.
  2. Predávajúci nie je viazaný žiadnymi kodexmi správania podľa § 1826 ods. 1 Občianskeho zákonníka.
  3. Všetky práva k webovým stránkam Obchodu, autorská práva k obsahu, grafikám, logám apod. patria Predávajúcemu. Kopírovanie, úpravy či iné použitie je zakázané bez súhlasu Predávajúceho.
  4. Predávajúci nezodpovedá za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do Obchodu alebo jeho použitia v rozpore s určením. Kupujúci nesmie používať Obchod spôsobom, ktorý by mohol negatívne ovplyvniť jeho prevádzku alebo umožniť neoprávnený zásah.
  5. Kupujúci preberá riziko zmeny okolností („změna okolností“) podľa ustanovenia § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
  6. Kúpna zmluva vrátane týchto Obchodných podmienok je archivovaná Predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná verejnosti.
  7. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť či dopĺňať tieto Obchodné podmienky. Zmeny nemajú vplyv na práva a povinnosti, ktoré vznikli počas účinnosti predchádzajúceho znenia.
  8. Prílohou týchto Obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.

Záver

Ak súhlasíte s týmito Obchodnými podmienkami, prosím pokračujte v nákupe.
V prípade otázok či nejasností nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu alebo telefónu uvedeného v sekcii „Kontaktujte nás“ našej webovej stránky.