Ak platba kartou bola zamietnutá platobnou bránou, obráťte sa na svoju finančnú inštitúciu – overte si, či máte povolené internetové platby a či ste neprekročili svoj denný/týždenný limit.
Kedy mi bude nákup naúčtovaný? +
Po prijatí Vašej objednávky nebude pri platbe na dobierku požadovaná žiadna platba vopred, zásielku pripravíme, odošleme a celkovú sumu zaplatíte pri prevzatí zásielky.
Pri platbe kartou platobná brána GoPay overí vyplnené údaje o Vašej karte a naúčtuje celkovú sumu nákupu, ktorá bude následne odpočítaná. Po obdržaní autorizácie platby od Vašej banky bude objednávka spracovaná a odoslaná, pri jej prevzatí už nebude požadovaná žiadna platba.
Platbu bankovým prevodom je potrebné realizovať vo Vašom internetovom bankovníctve na základe e-mailu potvrdzujúceho objednávku, v ktorom zároveň nájdete údaje potrebné na realizáciu bankového prevodu. Berte prosím do úvahy, že po odoslaní platby môže trvať až 2 pracovné dni, kým platba dorazí na náš bankový účet (v závislosti od Vašej finančnej inštitúcie). Až po prijatí platby bude objednávka spracovaná a odoslaná, pri jej prevzatí už nebude požadovaná žiadna platba.
Je v konečnej cene produktov zahrnutá DPH? +
Sme platcovia DPH, v konečnej cene produktov je zahrnutá 21% DPH, čo umožňuje daňový odpočet za objednávky realizované na našom internetovom obchode.
Prijímate darčekové karty? +
Áno, prijímame darčekové karty Jungle Way, ktoré boli vystavené výhradne naším internetovým obchodom. Darčekové karty nemajú expiráciu a môžu byť čerpané opakovane a postupne až do vyčerpania celého kreditu.
Môžem svoju objednávku zrušiť alebo upravit? +
Ak potrebujete objednávku zrušiť alebo upravit, kontaktujte nás čo najskôr. Snažíme sa vyhovieť vašej žiadosti. Objednávku už nie je možné zrušiť alebo upravit, ak už bola odoslaná. Po prevzatí je možné položky vrátiť v súlade s pravidlami vrátenia tovaru, ktoré nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.