Aké sú podmienky vrátenia tovaru? +
Pri všetkých produktoch v našom internetovom obchode nájdete informácie, či ich je možné vrátiť alebo sú z hygienických dôvodov vylúčené z možnosti vrátenia. Ak sa rozhodnete tovar vrátiť, je potrebné to oznámiť a zásielku vrátiť najneskôr do 14 dní od dátumu doručenia.
Na vrátenie tovaru je nutné, aby bol tovar v pôvodnom stave. Poškodené alebo inak upravené produkty nie je možné vrátiť.
Podrobnosti o procese vrátenia tovaru nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
Ako môžem tovar vrátiť? +
Ak sa rozhodnete vrátiť tovar a splňujete podmienky vrátenia, oznámte nám to a tovar zašlite najneskôr do 14 dní od dátumu doručenia v pôvodnom stave.
Prosím, riaďte sa nižšie uvedenými pokynmi :
• Zabaľte tovar, ktorý chcete vrátiť
• Priložte faktúru a priložte dokument, ktorý obsahuje zoznam vrátených položiek, Vaše číslo účtu a dôvod vrátenia
• Pošlite zásielku na adresu nášho internetového obchodu, ktorá je uvedená v našich Všeobecných obchodných podmienkach
• Odošlite nám e-mail s informáciami o zaslaní a uveďte číslo zásielky
Po obdržaní tovaru, jeho kontrole a potvrdení pôvodného stavu Vám bude suma vrátená na zadaný bankový účet (najneskôr do 14 pracovných dní po doručení).
Podrobnosti o procese vrátenia tovaru nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
Ako môžem tovar vymeniť? +
Ak sa rozhodnete vymeniť tovar a spĺňate podmienky na výmenu, oznámte nám to a tovar v pôvodnom stave pošlite najneskôr do 14 dní od dátumu doručenia.
Prosím, riaďte sa nižšie uvedenými pokynmi :
1/ Zabaľte tovar, ktorý chcete vymeniť
2/ Priložte faktúru a priložte dokument, ktorý obsahuje zoznam položiek, ktoré chcete vymeniť a proti akým ich chcete vymeniť
3/ Pošlite zásielku na adresu nášho internetového obchodu, ktorá je uvedená v našich Všeobecných obchodných podmienkach
4/ Odošlite nám e-mail o zaslaní a uveďte číslo zásielky
Po obdržaní tovaru, jeho kontrole a potvrdení pôvodného stavu Vám zašleme náhradný tovar. Ak vymieňate tovar za položku s nižšou hodnotou, rozdiel v cene Vám vrátime na zadaný bankový účet (najneskôr do 14 pracovných dní po doručení). V prípade výmeny za drahší produkt Vás požiadame o doplatenie rozdielu.
Ako dlho trvá, kým dostanem svoje peniaze späť? +
Po obdržaní tovaru, jeho kontrole a potvrdení pôvodného stavu Vám bude suma vrátená na zadaný bankový účet (najneskôr do 14 pracovných dní po doručení).
Sú náklady na dopravu vratné? +
Náklady na pôvodné doručenie nie sú vratné.
Môžem vymeniť alebo vrátiť tovar, ktorý som dostal ako darček? +
Produkty z nášho internetového obchodu, ktoré ste dostali ako darček, je možné vrátiť alebo vymeniť, ak spĺňajú základné podmienky na vrátenie/výmenu tovaru.
Podrobnosti o procese vrátenia a výmeny tovaru nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
Máte otázku a neviete nájsť odpoveď?
Kontaktujte nás